برگشت به دانشگاه علم و صنعت ایران
   [صفحه اصلی ]   [ English ]  
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
درباره ما::
اخبار و اطلاعیه ها::
بیمه::
وام::
مسافرت ها::
تعاونی::
امکانات دانشگاه::
بهداشت و سلامت::
تصاویر::
گوناگون::
ارتباط با ما::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
:: اعلام اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران ::
 | تاریخ ارسال: 1405/2/9 | 

اعلام اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران
با توجه به  برگزاری مجمع عمومی عادی که بطور فوق العاده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ برگزار گردید، اعضای هیات مدیره و بازرسان شرکت تعاونی مصرف کارکنان دانشگاه علم و صنعت ایران به شرح زیر اعلام شد:
آقای جواد نامی، آقای مهدی عبادی، آقای مسلم بخشی پور، آقای سید محمد مرادی و آقای مصطفی علینقیان به سمت اعضای اصلی هیات مدیره و خانم مریم کرد قرچه لو و آقای وحید ایزد بخش به سمت اعضاء علی البدل هیات مدیره برای مدت سه سال انتخاب گردیدند.
آقای سیدمجتبی شیخ و آقای احمد ابراهیمی ورکیانی به سمت بازرس اصلی و آقای غلامرضا تقی پور به سمت بازرس علی البدل.

دفعات مشاهده: 429 بار   |   دفعات چاپ: 98 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

CAPTCHA
   
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ارسال به دوستان

کلیه حقوق مادی ومعنوی این سایت متعلق به دانشگاه علم وصنعت ایران میباشد .هرگونه برداشت با ذکر منبع ، بلامانع است.

Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4741